مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-01سياسي

انتخابات شورای شهر کرمانشاه تمام الکترونیکی برگزار می شود


به گفته دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه، انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه، انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

جلیل بالایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی در شهرها از 20 اسفند آغاز و تا 26 اسفند ادامه دارد، گفت: ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی روستاها نیز از 16 تا 22 فروردین انجام خواهد شد.

وی گفت: ثبت نام از کاندیداها در این دوره به صورت الکترونیکی است و افراد می توانند خودشان و یا از طریق دفاتر پیشخوان و کافی نت ها ثبت نام انجام دهند و نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری جهت ثبت نام نیست.

وی افزود: پس از مرحله ثبت نام، افرادی که برای حضور در انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند در بازه زمانی که به آنها اعلام می شود باید با مراجعه به فرمانداری مدارک خود را تحویل دهند.

بالایی داشتن تابعیت ایران، اعتقاد و التزام به اسلام و ولایت فقیه و داشتن حداقل 25 سال سن را از شروط نامزد شدن برای انتخابات شوراها عنوان کرد و در خصوص مدرک تحصیلی مورد نیاز برای کاندیدا شدن در این انتخابات گفت: در روستاهای تا 200 خانوار، خواندن و نوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای شهر کرمانشاه تمام الکترونیکی برگزار می شود

انتخابات شورای شهر کرمانشاه تمام الکترونیکی برگزار می شود