اصفهان پیشگام در ارائه خدمات غیرحضوریمعاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: اصفهان با ارائه 99. 8 درصد خدمات به صورت غیرحضوری رتبه اول در کشور را به خود اختصاص داده است. - مهرداد جنتیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص ارائه خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق اظهار داشت: از اهداف ما ارائه 100 درصد خدمات به صورت غیرحضوری در جهت تسریع در ارائه خدمات، حفظ سلامت اداری، وجود یک خط کش بررسی عملکرد پرسنل و جلوگیری از سرگردانی مردم در سیستم پیچیده اداری است. معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: در راستای این هدف توانستیم از آذر ماه 1398 با ارائه 80 درصد خدمات به صورت غیرحضوری شروع کنیم و در حال حاضر 99. 8 درصد خدمات به صورت غیر حضوری انجام می شود و درب مراکز و شرکت ها بسته شده است. وی ادامه داد: برای پیشبرد خدمات غیرحضوری، سامانه هایی از جمله شماره تماس 1521، اپلیکیشن برق من و سایت www. epedc. ir را طراحی کرده ایم. جنتیان درباره سامانه 1521 خاطر نشان کرد: کارشناسان ما در سامانه ثمین از ساعت 7 صبح تا 9 شب از طریق تماس تلفنی همه درخواست ها را بدون محدودیت فیزیکی ثبت می کنند و در این فرایند استفاده از کاغذ به طور کامل حذف شده است و مردم برای ارائه مدارک خود می توانند از طریق سایت اقدام کنند و پس از اعلام هزینه از سمت شرکت در زم برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |