مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-01سياسي

آخرین وضعیت پروازهای خارجی +جزییات


معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در حال حاضر پروازهای خارجی به بیش از 11 مقصد مختلف انجام می شود و به مقاصد مختلف دیگری نیز به صورت موردی پرواز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته محمد حسن ذیبخش –سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- اعلام کرد: براساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با هدف پیشگیرانه در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور پذیرش مسافر از کشورهای پرخطر به ایران ممنوع شد.

وی با اشاره به ممنوعیت پرواز از مبدا و مقصد 32 کشور به ایران ، افزود: کلیه اتباع ایرانی و خارجی که قصد سفر به جمهوری اسلامی ایران را دارند، ملزم به ارائه گواهی تست مولکولی( RT-PCR ) منفی از نظر کووید 19 با مدت اعتبار حداکثر 96 ساعت از آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت کشور مبدا به زبان انگلیسی یا مورد تایید کنسولگری، پیش از سوار شدن به هواپیما در فرودگاه مبدا هستند و هزینه تست مولکولی( RT-PCR ) بر عهده مسافر است.

در این راستا به سراغ ابولقاسم جلالی –معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری - رفتیم که درباره آخرین وضعیت پروازهای خارجی به ایسنا گفت: در حال حاضر به یازده مقصد خارجی از جمله میلان، وین، فرانکفورت، کلن، هامبورگ، استانبول، پاریس، دبی، عراق (به صورت محدود)، عمان و مسکو پرواز برنامه ای به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پروازهای خارجی +جزییات

آخرین وضعیت پروازهای خارجی +جزییات