مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-01سياسي

اگر حوزویان از امام فاصله بگیرند انقلابی بودن آنها زیر سؤال می رود


رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی گفت: من معتقدم کار بزرگ شما این است که علاوه بر آثار امام که جنبه منبع بودن برای سایر مباحث را دارد، - رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی گفت: من معتقدم کار بزرگ شما این است که علاوه بر آثار امام که جنبه منبع بودن برای سایر مباحث را دارد، طلبه های ما باید با مبانی امام آشنا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در این دیدار با اشاره به سالروز ورود تاریخی امام خمینی(س) به قم در دهم اسفند ماه سال 57، گفت: وظیفه ذاتی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) ترویج و انتشار آثار حضرت امام و همین طور رصد تحریف های در حوزه آثار حضرت امام است و با قانون مجلس و البته فرمان خود حضرت امام شکل گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری یادآور شد: در طول 32 سالی که از ارتحال حضرت امام گذشته فعالیت های مختلفی را در حوزه های علمی، پژوهشی و بین الملل انجام داده ایم و همه آثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر حوزویان از امام فاصله بگیرند انقلابی بودن آنها زیر سؤال می رود

اگر حوزویان از امام فاصله بگیرند انقلابی بودن آنها زیر سؤال می رود