شکایت بیش از 2000 همدانی از واحدهای صنفیرییس واحد رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه روزانه 100 تا 200 شکایت تلفنی با سامانه 124 انجام می گیرد، گفت: در 11 ماهه امسال 2017 گزارش تلفنی به این سازمان واصل و 579 فقره شکایت کتبی ثبت و رسیدگی شده است. - مهدی خورشیدی دوشنبه 11 اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه علاوه بر شکایات تلفنی و کتبی شکایات حضوری مردم نیز در سازمان ثبت می شود، تصریح کرد: 1810 مراجعه حضوری برای طرح شکایت و 200 مورد شکایت از تعزیرات حکومتی به این واحد ارجاع شده است. وی با اشاره به اینکه قیمت های مصوب به واحدهای صنفی ارجاع شده و موظف هستند نرخ نامه ها را در واحد صنفی نصب کنند، یادآور شد: قیمت گذاری در سایت 124 از طریق سامانه کشوری بررسی وتنظیم می شود و فعلاً امکان قیمت گذاری استانی وجود ندارد و قیمت های کشوری است. رییس واحد رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر طرح شکایات در سامانه 124 و سازمان صمت می توانند، با مراجعه به اتاق اصناف نیز شکایات خود را اعلام کنند. وی اظهار کرد: بیشترین شکایات و گزارشاتی مردمی گرانفروشی، تقلب و عدم ارائه خدمات گارانتی است که در حوزه مواد غذایی آرد، مرغ، گوشت قرمز و برخی خدمات صنفی بوده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |