مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-01فرهنگي

چرا «کرسی بازی» به جشنواره عروسکی نرسید؟+ نامزدهای مسابقه عکس و پژوهش


باز ماندن نمایش «کرسی بازی» از شرکت در جشنواره نمایش عروسکی و اعلام نامزدهای دو بخش مسابقه عکس و پژوهش، از جمله اتفاقات تازه این جشنواره است.

- چرا کرسی بازی به جشنواره عروسکی نرسید؟+ نامزدهای مسابقه عکس و پژوهش باز ماندن نمایش کرسی بازی از شرکت در جشنواره نمایش عروسکی و اعلام نامزدهای دو بخش مسابقه عکس و پژوهش، از جمله اتفاقات تازه این جشنواره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یش از این قرار بود نمایش کرسی بازی به کارگردانی محمدرضا آزادفر در بخش نمایش های سنتی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک حضور داشته باشد ولی این نمایش به جشنواره نرسید.

بنا بر اعلام ستاد خبری این جشنواره، مهدی حاجیان دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک توضیح داد: متاسفانه نسخه تصویری که از این نمایش تهیه شده بود، کیفیت لازم را برای بارگذاری در سامانه های پخش آثار جشنواره نداشت و به دلیل بیماری کارگردان و بازیگر نمایش، گروه اجرایی، امکان ضبط مجدد آن را نداشتند.

بنابراین ناچار شدیم این نمایش را از جدول آثار جشنواره کنار بگذاریم.

گفتنی است پخش آثار هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک از دیروز، یکشنبه 10 اسفند ماه آغاز شده و تا روز هفدهم ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «کرسی بازی» به جشنواره عروسکی نرسید؟+ نامزدهای مسابقه عکس و پژوهش

چرا «کرسی بازی» به جشنواره عروسکی نرسید؟+ نامزدهای مسابقه عکس و پژوهش