مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-01حوادث

کشف 2 میلیاردتومانی کره صنعتی


رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از کشف کره صنعتی احتکار شده به ارزش 2 میلیارد تومان خبر داد.

- سرهنگ نادر مرادی رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف 5 تن کره صنعتی در کارگاهی در جنوب شرق تهران خبر داد.

سرهنگ مرادی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت حین گشت زنی در محدوده خیابان مخبر به یک دستگاه کامیون که در داخل یک کارگاه کابینت سازی پارک شده و راننده و دو نفر دیگر در حال حمل و جابجایی کارتن ها بودند، مشکوک می شوند.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد کارتن های بسته بندی شده با برند یکی از شرکت های معروف تولید روغن و فرآورده های لبنی است.

وی افزود: پس از انجام بررسی های تکمیلی، مشخص شد که کارتن های بسته بندی شده حاوی کره های صنعتی بوده که صاحب آن از مدت ها قبل و با توجه به آشفتگی و نوسانات موجود در بازار کره و روغن، آنها را بسته بندی و احتکار کرده است تا در زمان مناسب با قیمت بالاتر به فروش برساند.

سرهنگ مرادی به هماهنگی با مقام قضایی و دستگیری راننده کامیون و 2 همدستش پرداخت و خاطرنشان کرد: در بازرسی از کامیون و انبار کارگاه 5تن کره صنعتی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 میلیاردتومانی کره صنعتی

کشف 2 میلیاردتومانی کره صنعتی