مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-01سياسي

24 هزار نفر از خدمات طرح ناظران سلامت خراسان جنوبی بهره مند شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از آغاز اجرای طرح «ناظران سلامت» تاکنون 24 هزار و 717 نفر از خدمات این طرح در استان بهره مند شده اند.

- بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از آغاز اجرای طرح ناظران سلامت تاکنون 24 هزار و 717 نفر از خدمات این طرح در استان بهره مند شده اند.

محمدرضا رضایی در گفت و گو با مهر با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بیان کرد: طرح ناظران سلامت با هدف کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی و گروه های شغلی فعال در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 326 مورد از اماکن استان زیر پوشش طرح هستند، اظهار کرد: مرحله اول این طرح از 15 آذر تا پایان آذر ماه در استان اجرایی شده و مرحله دوم هم تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

رضایی افزود: طرح ناظران سلامت در قالب همکاری اعضای جوانان هلال احمر و بسیج با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان در حال اجرا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در چارچوب این طرح اعضای جمعیت هلال احمر به مراکز اداری، تجاری و عمومی سرکشی کرده و روند بازرسی ها را برابر دستورالعمل به شبکه بهداشت و هلال احمر گزارش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 هزار نفر از خدمات طرح ناظران سلامت خراسان جنوبی بهره مند شدند

24 هزار نفر از خدمات طرح ناظران سلامت خراسان جنوبی بهره مند شدند