مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-01اقتصادي

توزیع میوه شب عید از 22 اسفند/ ورود ستاد تنظیم بازار به مسئله مرزنشینان


دبیر ستاد تنظیم بازار از توزیع میوه شب عید از 22 اسفند خبر و گفت که پیشنهاد استانداری سیستان و بلوچستان مبنی بر تهاتر و صادرات و واردات کالا در مرز در ستاد تنظیم بازار به تصویب رسید.

- دبیر ستاد تنظیم بازار از توزیع میوه شب عید از 22 اسفند خبر و گفت که پیشنهاد استانداری سیستان و بلوچستان مبنی بر تهاتر و صادرات و واردات کالا در مرز در ستاد تنظیم بازار به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس قبادی در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: با انباشت میوه در کشور مواجهیم.

نزدیک به 500 هزار تن پرتقال در شمال کشور و بیش از این مقدار نیز سیب داریم که به نوبت عرضه خواهد شد، حتی به دنبال صادرات سیب نیز هستیم و مردم از لحاظ تامین میوه مورد نیاز خود نباید نگرانی داشته باشند.

حدود 20 استان میوه خود را از انبارهای شمال و غرب کشور به استان های متبوع خود برده اند و اگر تمامی این میوه ها جابجا شود از 22 اسفندماه توزیع میوه شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه قیمت میوه در همان ایام تعیین خواهد شد که یقینا کمتر از قیمت فعلی بازار خواهد بود، تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم سیب در میدان بهمن تهران تقریبا 7 تا 9000 تومان و در میادین میوه و تره بار کمتر از 10 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب عید از 22 اسفند/ ورود ستاد تنظیم بازار به مسئله مرزنشینان

توزیع میوه شب عید از 22 اسفند/ ورود ستاد تنظیم بازار به مسئله مرزنشینان