مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-01اقتصادي

44 هزار متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب در سنندج انجام شد


44 هزار متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب طی سالجاری در سنندج انجام شد.

- مازیار سهراب نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: در سالجاری بیش از 23 هزار و 600 متر شبکه آب و بالغ بر 20 هزار و 300 متر نیز در شبکه فاضلاب اصلاح و توسعه انجام گرفته است.

وی افزود: با توجه به ضرورت اجرای عملیات توسعه و اصلاح شبکه های آب و فاضلاب به صورت مداوم این کار انجام شده و تاکنون در سالجاری 44 هزار و 35 متر عملیات در این زمینه اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح های مختلف آب و فاضلاب را در حوزه شهری و روستایی جهت اجرایی شدن در دستور کار داریم که از آن جمله پروژه ­های شهری شامل ارتقاء آبرسانی به شهر شویشه در شهرستان سنندج، توسعه تأسیسات فاضلاب شهر سنندج و توسعه شبکه آب سنندج است.

مدیر امور آبفا سنندج خاطرنشان کرد: همچنین پروژه­های روستایی نیز شامل ایجاد و اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی روستاها است که توسط امو آبفا سنندج در حال انجام است.

وی تأمین آب و آبرسانی به روستاهای کرجو، جنت بو، چرمیله، فطره­ زمین، کانی دره­ کوله، تازه­ آباد عیسی­آباد، گزردره، زونج، صیدان، نوره و حسین ­آباد، ایجاد تأسیسات فاضلاب روستاهای اولویت ­دار (سراب قامیش و قلیان)، احداث مجتمع­ های نگل _ برقرو ، برازان _صلوات ­آباد و تک روستایی، شامل قلیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 هزار متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب در سنندج انجام شد

44 هزار متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب در سنندج انجام شد