مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-01اقتصادي

موافقت کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک با 11 طرح توسعه اشتغال در 5 شهرستان تهران


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اهمیت توسعه و رونق اشتغال، از موافقت با 11 طرح توسعه و رونق اشتغال در پنج شهرستان تهران، - ری، رباط کریم، شهریار و قدس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا چراغعلی در جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک با محوریت توسعه و رونق اشتغال و تولید در پنج شهرستان قدس، تهران، ری، رباط کریم، شهریار اظهار داشت: با 11 مورد کارخانه و صنایع با تاکید بر رعایت قوانین و ضوابط زیست محیطی و الزامات محیط زیست در این پنج شهرستان موافقت شد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی افزود: از مهم ترین موارد مطرح شده موافقت با طرح توسعه و تقاضای افزایش محصول جدید هیدروکربن سبک و سنگین محصول تولیدی بجز مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاه های یک شرکت در شهرستان قدس و افزایش ظرفیت محصولات مندرج در پروانه بهره برداری و تولید محصولات جدید از جمله روغن مایع تصفیه شده آفتابگردان، سویا و کلزا یک شرکت صنایع غذایی دیگر در شهرستان تهران است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران سپس افزود: همچنین با درخواست اصلاح عناوین محصولات به همراه افزایش ظرفیت محصولات مورد مصرف در تولید قطعات مرتبط با خودرو یک شرکت صنایع شیمیایی در شهرستان تهران موافقت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک با 11 طرح توسعه اشتغال در 5 شهرستان تهران

موافقت کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک با 11 طرح توسعه اشتغال در 5 شهرستان تهران