مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-01سياسي

«بیست و هفتمین کنفرانس هسته ای ایران» آغاز به کار کرد


کنفرانس هسته ای از 11 الی 14 اسفندماه در دانشگاه فردوسی مشهد به همت انجمن هسته ای ایران و همکاری دانشگاه فردوسی مشهد به صورت مجازی برگزار می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آشکارسازی و دزیمتری، پلاسما و گداخت هسته ای، رآکتورهای هسته ای، چرخه سوخت هسته ای، فیزیک هسته ای، کشاورزی هسته ای، کاربرد پرتوها، پرتو پزشکی و پدافند غیرعامل از جمله محورهای این کنفرانس هستند.

همچنین 23 سخنران از دانشگاه های مختلف و پژوهشگاه های علوم و فنون هسته ای، فضایی ایران و عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی، 2 سخنران از آژانس بین المللی انرژی اتمی و 4 سخنران مدعو خارجی از دانشگاه های کشورهای اتریش، مکزیک، روسیه و آلمان در موضوعات مختلف هسته ای در این کنفرانس ارائه سخنرانی دارند.

دکتر علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت برگزاری این کنفرانس علمی پیامی صادر کرد که در آغاز رویداد قرائت شد.

متن این پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم باعرض سلام و درود بی پایان به محضر تمام دانشمندان، استادان، پژوهش گران و دانشجویان حاضر در این نشستِ تخصّصی؛ از راه دور، مراتب ارادت و خاکساریِ خود را به پیشگاه هشتمین مهر سپهر ولایت و امامت، حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) معروض می دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیست و هفتمین کنفرانس هسته ای ایران» آغاز به کار کرد

«بیست و هفتمین کنفرانس هسته ای ایران» آغاز به کار کرد