مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-01سياسي

رونمایی از گلزار امامزاده محمد(ص) در روز شهدا


مدیرکل بنیاد شهید استان البرز گفت: عملیات مرمت و بهسازی این گلزار پایان یافته است و باید هرچه سریعتر با هماهنگی های لازم و تکمیل کارهای باقی مانده از جمله نصب تصاویر شهدا بر روی مزارها، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان البرز، در نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، گفت: شهدا با تأسی از امام حسین(ع)، درس فداکاری، ازخودگذشتگی، شجاعت و شهامت را با ما آموختند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، جان فشانی کردند و حماس ه ای جاودانه آفریدند.

  مدیرکل بنیاد شهید استان البرز هدف از بزرگداشت روز شهدا را نهادینه کردن این روز در جامعه دانست و اظهار کرد: امروز کمترین وظیفه ما در قبال شهدا حفظ ارزش های انقلاب و ادامه راه این کبوتران خونین بال است.

ترویج ارزش های انقلاب، ترویج منش و راه شهدا در جامعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهدافی است که در 22 اسفند باید بدان پرداخته شود.

این مقام مسؤول بیان کرد: تلاش برای بزرگداشت 22 اسفند باید بسیار عمیق و تاثیرگزار باشد، باید کاری کنیم تا این 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا مناسبت صرفا کاغذی و درج شده در تقویم نباشد و یاد و خاطره شهدا را برای همیشه در ذهن مردم نهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از گلزار امامزاده محمد(ص) در روز شهدا

رونمایی از گلزار امامزاده محمد(ص) در روز شهدا