مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-01سياسي

تذکر سردار قاآنی: شهید سلیمانی نیاز به اغراق ندارد


سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: اگر درباره شخصیت سردار سلیمانی اغراق کنیم مرتکب خطا شده ایم؛ او نیاز به اغراق ندارد.

درباره ایشان چیز هایی نوشته و حرف هایی گفته شده که شاید حرف های خوبی بود، - اما اشکالاتی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از شبکه خبر، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: شهید سلیمانی آنقدر در زندگی اش برجستگی دارد که برای بزرگ کردن او نباید اغراق کرد.

سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی در پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم افزود: پاسداران اهل قلم باید پاسدار اسلام و انقلاب باشند و کسی که با این نگاه وارد عرصه شود هر مطلبی که بنویسد به عنوان پشتوانه ای از انقلاب، ارزشمند است.

وی گفت: اسلام اساساً دین مقاومت است و انقلاب اسلامی هم شروع و هم حفظ و هم استمرار و تاثیر گذاری اش بر مبنای حرکت بر مدار مقاومت و بر اساس اصولی معین است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: یکی از چیز هایی که در متون مقاومت باید خودش را نشان دهد مقاومت در اصول و پایداری است.

سردار قاآنی گفت: خیلی ها وقتی می خواهند چیزی بنویسند ایده شان را پردازش می کنند، اما ما در انقلاب اسلامی و در محیط پاسداری نیاز نداریم به چیزی خارج از مدار واقعیت فکر کنیم و ما بسیاری از واقعیت ها را داریم که اگر درست پردازش کنیم اولاً هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر سردار قاآنی: شهید سلیمانی نیاز به اغراق ندارد

تذکر سردار قاآنی: شهید سلیمانی نیاز به اغراق ندارد