مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-01اجتماعي

بانوان جانباز کرمانشاهی الگوی مناسبی برای دختران امروزی هستند


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: بانوان جانباز و آزاده این استان الگوی مناسبی برای زنان و دختران امروزی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهره رستمی بعد از ظهر امروز با حضور در یادواره لشگر فرشتگان تاریخ ساز به پیگیری های اخیر برای نامگذاری خیابان ها، کوچه ها و بوستان های استان کرمانشاه به نام شهدای زن این استان اشاره و اظهار کرد: استان کرمانشاه 2 هزار و 900 بانوی شهیده و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

وی افزود: نامگذاری برخی مدارس دخترانه به نام شهدای زن استان کرمانشاه بسترهای لازم برای شناخت این شهدای والامقام را فراهم می کند، لذا نامگذاری برخی مدارس دخترانه به نام این شهدا به آموزش و پرورش استان کرمانشاه پیشنهاد شده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سال های اخیر نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به خوبی به تصویر کشیده نشده و این در حالی است که بانوان جانباز و آزاده خاطرات بسیاری از دفاع مقدس برای روایت دارند که می تواند الگویی برای دختران و زنان امروزی شود.

وی با بیان اینکه معرفی بانوان شهیده و جانباز می تواند میزان آسیب های اجتماعی در جامعه را کاهش دهد، ادامه داد: بانوان شهیده و جانباز نماد ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان بوده و نقش مهم و اثرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان جانباز کرمانشاهی الگوی مناسبی برای دختران امروزی هستند

بانوان جانباز کرمانشاهی الگوی مناسبی برای دختران امروزی هستند