مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-01سياسي

بنده خدا! مطمئن هستید ترور نشده اید؟


همه ما، قربانیان ترور فیزیکی را تجلیل می کنیم؛ اما آیا قربانیان ترور نرم هم که لگد به جبهه خودی می زنند، قابل تقدیرند یا مستوجب عتاب و مواخذه؟ البته راه بازگشت و جبران و اصلاح برای همه قربانیان چنین تروری گشوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محمد ایمانی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: در یک دورهمی تبلیغاتی، یکی ، چرا از رفتار آنها به وجد می آیند و برای شان کف و سوت می زنند؟ و چرا حمایت شان می کنند؟ زبیر و طلحه وقتی ترور شدند که همین حمایت ها و تحسین ها را دیدند و حال شان، از کردار شان بد نشد.

طلحه از یاد برده بود که همین چند وقت پیش چگونه بساط اشرافیت امثال مروان بن حکم را بر هم زده بودند.

اما مروان که از یاد نبرده بود! مروان ها با جنگ جمل، هم از امیر مؤمنان (ع) انتقام گرفتند و هم از هم اردوگاهی های جدید خود، طلحه و زبیر.

تیری که به طلحه اصابت کرد و او را از پا درآورد، از جانب سپاه امیر مومنان پرتاب نشده نبود؛ او توسط هم اردوگاهی جدیدش مروان ترور شد و وقتی کار از کار گذشت، با حسرت گفت: خون هیچ بزرگی، مانند من به هدر نریخت ! بعدها امیر مومنان (ع) بالای جنازه همین ها فرمود پیوسته منتظر پیامدهای غدر و خیانت شما بودم و با فراست خود، آثار فریفتگی را در سیمای شما می دیدم؛ لباس دین، شما را می پوشاند و صدق نیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنده خدا! مطمئن هستید ترور نشده اید؟

بنده خدا! مطمئن هستید ترور نشده اید؟