مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-01سياسي

قانونمداری و بی طرفی اصول اولیه برگزارکنندگان انتخابات است


رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه قانونمداری و بی طرفی اصول اولیه برگزارکنندگان انتخابات خردادماه 1400 است، گفت: مسئولان برگزاری انتخابات به مفاد قانون مسلط باشند.

- رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه قانونمداری و بی طرفی اصول اولیه برگزارکنندگان انتخابات خردادماه 1400 است، گفت: مسئولان برگزاری انتخابات به مفاد قانون مسلط باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکرالله حسن بیگی در جلسه هماهنگی با معاونان سیاسی و امنیتی فرمانداری های استان تهران با اشاره به مسئولیت مهم معاونان سیاسی و امنیتی فرمانداری ها به عنوان رییس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان های استان اظهارداشت: برگزاری انتخابات مسئولیتی است که در وزارت کشور پس از برقراری امنیت به عنوان اهم وظایف شناخته می شود.

حسن بیگی عنوان کرد: قانونمداری و بی طرفی اصول اولیه برگزارکنندگان انتخابات خردادماه 1400 است و در کنار همه اولویت های اصلی، برگزاری انتخابات باید در صدر اقدامات فرمانداری ها باشد.

معاون استاندار تهران گفت: براساس تاکید وزیر کشور، برگزاری انتخاباتی با مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت کامل مورد نظر است و مسئولان برگزاری انتخابات بخش مهمی از زمینه سازی مشارکت حداکثری در انتخابات را به عهده دارند به طوری که مدیران می توانند با اقدامات و سخنان خود بذر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونمداری و بی طرفی اصول اولیه برگزارکنندگان انتخابات است

قانونمداری و بی طرفی اصول اولیه برگزارکنندگان انتخابات است