مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-01حوادث

اهواز/ بخشش اعدامی پای چوبه دار


9 سال پیش بین 2 خانوار در اهواز بر سر اختلافات قدیمی درگیری رخ می دهد که در این نزاع 1 نفر به قتل می رسد و همین حادثه منجر به ایجاد اختلافات شدید شده بود.

- رییس شورا های حل اختلاف خوزستان از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر جنوب؛ عبدالعباس زبیدی نیا رییس شورا های حل اختلاف خوزستان گفت: با وساطت و تلاش رییس و اعضاء شعبه 52 شورای حل اختلاف ویژه عشایر در اهواز، خانواده مقتول با عفو و بخشش از قصاص قاتل فرزند خود پس از 9 سال صرف نظر کردند و قاتل را از چوبه دار نجات دادند.

رییس شورا های حل اختلاف استان خوزستان ادامه داد: 9 سال پیش بین 2 خانوار در اهواز بر سر اختلافات قدیمی درگیری رخ می دهد که در این نزاع 1 نفر به قتل می رسد و همین حادثه منجر به ایجاد اختلافات شدید و همچنین سلب آرامش در منطقه شده بود.

وی افزود: با تشکیل پرونده در دادگاه کیفری استان و دستگیری قاتل و طی مراحل قانونی و قضایی قاتل محکوم به قصاص می شود و پس تایید نهایی حکم او، پرونده برای اجرای احکام جهت اجرای حکم قصاص ارسال می شود.

رییس شورا های حل اختلاف خوزستان در ادامه اظهار داشت: در این مدت خانواده قاتل برای جلب رضایت اولیاء دم و صرف نظر از اجرای حکم قصاص، بزرگان و ریش سفیدان زیادی را واسطه قرار دادند، ولی نتیجه ی حاصل نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهواز/ بخشش اعدامی پای چوبه دار

اهواز/ بخشش اعدامی پای چوبه دار