مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-01ورزشي

سه امتیاز بازی با چوکا را می خواهیم


مربی تیم فوتبال قشقایی شیراز با اشاره به وضعیت خوب بازیکنان این تیم، تاکید کرد که برای کسب هر سه امتیاز بازی خانگی، مقابل چوکا، به زمین خواهیم رفت.

- ایسنا/فارس مربی تیم فوتبال قشقایی شیراز با اشاره به وضعیت خوب بازیکنان این تیم، تاکید کرد که برای کسب هر سه امتیاز بازی خانگی، مقابل چوکا، به زمین خواهیم رفت.

رشید طهماسبی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بازی مقابل تیم های شمالی همیشه خاص بوده است، گفت: هفته گذشته در جام حذفی یک بازی در شرایط شمالی (بارندگی) را تجربه کرده و در زمینی باتلاقی به واسطه جنگجویی بازیکنانمان پیروز شدیم.

طهماسبی که سال هاست مربیگری در رده های سنی مختلف باشگاه قشقایی را تجربه کرده است، گفت: بازیکنان قشقایی خوشبختانه به بازی در شرایط سخت تا حدودی عادت کرده اند و سه شنبه هم تلاش می کنند با صلابت و شادابی مقابل حریف شمالی ظاهر شوند و با شایستگی سه امتیاز را از آن خود کنند.

مربی تیم فوتبال قشقایی با اشاره به اینکه تلاش مضاعفی را از کادر فنی این تیم شاهد هستیم و بازیکنان هم به خوبی فرامین تاکتیکی را در زمین پیاده می کنند، ادامه داد: در بازی های اخیر، قشقایی هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد، آسیب پذیری تیم در خط دفاعی کم شده و در فاز تهاجمی هم گل های زیادی را ثبت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه امتیاز بازی با چوکا را می خواهیم

سه امتیاز بازی با چوکا را می خواهیم