مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-01بين الملل

در برخی حوزه ها دولت بایدن بدتر از دولت ترامپ است


سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد: ما هیچ گفت و گوی دو جانبه ای با آمریکا نداریم و تا زمانی که آمریکا مسیر خود را اصلاح نکند تغییری در سیاست ایران ایجاد نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی که در محل وزارت خارجه برگزار شده بود در پاسخ به سوالی مبنی بر این که رژیم صهیونیستی ایران را عامل اتفاق افتاده در کشتی این کشور در خلیج فارس دانسته با بیان این که این اتهامات را قویا رد می کنم تصریح کرد: رژیم صهیونیستی مبنای تمام ناامنی ها و بی ثباتی ها در منطقه است و این فرافکنی ها کاملا خط روشنی دارد.

اتهامات مقامات رژیم صهیونیستی درباره انفجار کشتی فرافکنی است وی ادامه داد: خلیج فارس و دریای عمان حوزه های امنیتی بلافصل ما هستند و ما اجازه نمی دهیم که با این گونه اظهارات و مسائل آنها در این منطقه هراس افکنی کنند .

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه به نظر می رسد نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک بیماری وسواس گونه ای در ارتباط با ایران دارد به وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد که مقامات رژیم صهیونیستی تصور می کنند که بافرافکنی می توانند از وضعیت اسفباری که در داخل این رژیم وجود دارد بگذرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برخی حوزه ها دولت بایدن بدتر از دولت ترامپ است

در برخی حوزه ها دولت بایدن بدتر از دولت ترامپ است