مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-01اجتماعي

بزرگتری رویداد ورزشی غیرحضوری دانش آموزی کشور در البرز برگزار شد


رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: بزرگترین و فراگیرترین رویداد ورزشی غیرحضوری دانش آموزی در البرز برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسابقات درس تربیت بدنی، فعالیت های فوق برنامه، ورزشگاه ها و استخرها را به تعطیلی کشاند.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش به جهت لطف خدا و برخورداری از همکاران معلمان و مدیران فهیم، متعهد و توانمند استانی در مناطق توانست بستر آموزش را در فضای مجازی فراهم کند و امروز نیز در بستر شبکه شاد این برنامه ها مشاهده می شود.

بابویی گفت: امروز میلیون ها نفر دانش آموز در بستر شبکه شاد این افتتاحیه را مشاهده کردند و این امکاناتی است که در کنار این ویروس منحوس فرصت هایی برای سیستم تربیتی و آموزشی فراهم شد.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور اظهار کرد: در اوایل شیوع ویروس وارد کرد فرصت ها به وجود آمد.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با طراحی تولید محتوا مسابقات به سمت مجازی سوق داده شدند و در 10 رشته ورزشی کشوری فوتسال، بسکتبال، طناب زنی، کاراته، تکواندو و.

با کمک متخصصین و مربیان مجرب طراحی و آموزش داده شد.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور با بیان اینکه سه ماه در فدارسیون کار تیمی صورت گرفت، گفت: امروز ما شاهدیم با افتخار یک هزار و 486 نفر دانش آموز و همکار در قالب 126 تیم متوسطه اول و دوم ما به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگتری رویداد ورزشی غیرحضوری دانش آموزی کشور در البرز برگزار شد

بزرگتری رویداد ورزشی غیرحضوری دانش آموزی کشور در البرز برگزار شد