مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-01ورزشي

کرونا نباید باعث بی تحرکی دانش آموزان شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: کرونا نباید باعث شود دانش آموزان بی تحرک شوند و خانواده ها باید با بهره مندی از رژیم غذایی و بازی های سالم به آنها کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار قاسمی بعد از ظهر سه شنبه در سی و هفتمین دوره افتتاحیه مسابقات فوتسال و طناب زنی غیرحضوری دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی البرز که با حضور رییس فدراسیون دانش آموزی کشور در باشگاه پیشکسوتان مهرشهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که استان البرز میزبان مسابقات ورزشی کشوری در دو رشته های ورزشی فوتسال و طناب زنی شد.

وی بیان کرد: سرمایه، امید و آینده هر کشوری در سلامت دانش آموزان آن جامعه خلاصه می شود و آموزش و پرورش توانست با به کارگیری معلمان توانمند در بستر فضای مجازی روحیه نشاط و همدلی را در دانش آموزان تقویت کند.

دانش آموز پویا در سند تحول بنیادین خلاق ترسیم شده است مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه در سند تحول بنیادین دانش آموز پویا خلاق ترسیم شده است، تصریح کرد: امروز فیلم های بسیار خوبی توسط دانش آموزان از این مسابقات ارائه شد که مورد داوری قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات مجازی باعث تحرک و پویایی و ارتقای سلامت دانش آموزان می شود و از رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور به خاطر حضور در این مراسم قدردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نباید باعث بی تحرکی دانش آموزان شود

کرونا نباید باعث بی تحرکی دانش آموزان شود