مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-01بين الملل

فقط اخراج آمریکا از عراق راه توقف حملات موشکی است


معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق در گفتگویی تلویزیونی تصریح کرد که تنها راه توقف حملات موشکی مقاومت عراق، خروج اشغالگران آمریکایی از این کشور است.

- معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در گفتگویی تلویزیونی تصریح کرد که تنها راه توقف حملات موشکی مقاومت عراق، خروج اشغالگران آمریکایی از این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نصر الشمری سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء عراق با حضور در برنامه چالشی نفس عمیق که از شبکه دجله عراق پخش می شود، مواضع این جنبش در قبال آخرین تحولات این کشور را تبیین کرد.

معاون دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق با اشاره به اینکه حمله هوایی آمریکا به مرزبانان حشد لشعبی نه در سوریه بلکه داخل خاک عراق صورت پذیرفته، جغرافیای این نقطه مرزی را تشریح کرد و گفت: برای ممانعت از نفوذ داعش نیاز است که این نیروها به طور مستمر در طول نوار مرزی حضور داشته باشند.

وی ادعای آمریکایی ها مبنی بر همکاری اطلاعاتی ارگان های عراقی در این حمله را که با تکذیبیه دو وزارتخانه دفاع و کشور همراه شد، غیرصادقانه ارزیابی کرد و افزود: ما به عنوان یک گروه عراقی، به نهادهای داخلی اعتماد داریم و اجازه نمی دهیم آمریکایی ها بین عراقی ها تفرقه بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط اخراج آمریکا از عراق راه توقف حملات موشکی است

فقط اخراج آمریکا از عراق راه توقف حملات موشکی است