مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 19:152021-03-01ورزشي

چرا باید قوانین مقابله با قماربازی در فضای مجازی به روز رسانی شود؟


با وجود آنکه هر از چندگاهی خبر بسته شدن چندین هزار سایت، کانال و صفحه قمار آنلاین از سوی پلیس رسانه ای می شود اما فعالیت این قمار خانه های آنلاین همچنان ادامه دارد و با شعارهای اغوا کننده ای چون ” درآمدهای میلیونی ” عاشقان یک شبه پولدار شدن را به دام می اندازند.

- با وجود آنکه هر از چندگاهی خبر بسته شدن چندین هزار سایت، کانال و صفحه قمار آنلاین از سوی پلیس رسانه ای می شود اما فعالیت این قمار خانه های آنلاین همچنان ادامه دارد و با شعارهای اغوا کننده ای چون ” درآمدهای میلیونی ” عاشقان یک شبه پولدار شدن را به دام می اندازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک حضور سلبریتی ها و اینفلوئنسرهای مجازی و حتی برخی چهره های شناخته شده هنری و ورزشی در برخی از این سایتها تعداد بیشتری از افراد و جوانان را به قمارخانه های آنلاین جلب می کند.

این سایتها و قمارخانه های آنلاین شگردهای گوناگونی برای کار خود دارند اما اغلب آنها با مبالغی کم قربانیان خود را وارد یک دور باطل و بازی تمام نشدنی می کنند.

با گذشت زمان اما طعمه های این سایتها که اغلب از بین جوانان و نوجوانان هستند متوجه می شوند به این قمار اینترنتی معتاد شده اند و وقتی به خود می آیند که تمام زندگی شان را پای این قمار باخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید قوانین مقابله با قماربازی در فضای مجازی به روز رسانی شود؟

چرا باید قوانین مقابله با قماربازی در فضای مجازی به روز رسانی شود؟