مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-02اجتماعي

کرونا اسکان میهمانان نوروزی در مدارس کرمانشاه را لغو کرد


رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از لغو اسکان میهمانان نوروزی در مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش استان در نوروز پیش رو خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از لغو اسکان میهمانان نوروزی در مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش استان در نوروز پیش رو خبر داد.

علی اکبر محمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نوروز پیش رو به دلیل شیوع کرونا و بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا، آموزش و پرورش استان هیچ برنامه ای برای تجهیز مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش برای پذیرش میهمانان نوروزی ندارد.

محمدی افزود: این دومین سالی است که برای مقابله با شیوع کرونا مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش پذیرای مهیمانان نوروزی نیستند.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل اموزش و پرورش استان کرمانشاه از مسافران نوروزی درخواست کرد برای مقابله با شیوع کرونا از برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی صرف نظر کرده و سفرهای خود را به زمان دیگری موکول کنند.

محمدی در ادامه با بیان اینکه مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش استان کرمانشاه تا قبل از شیوع کرونا در ایام نوروز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تجهیز می شدند، گفت: در نوروز دو سال گذشته 25 مرکز اسکان آموزش و پرورش و 300 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا اسکان میهمانان نوروزی در مدارس کرمانشاه را لغو کرد

کرونا اسکان میهمانان نوروزی در مدارس کرمانشاه را لغو کرد