مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-02اقتصادي

ارسال پیامک جریمه خودرو به منزله قطعیت آن نیست


به گفته فرمانده پلیس راهور گیلان ارسال پیامک مبنی بر جریمه به منزله قطعی بودن آن نیست لذا صاحبان خودرو باید پیگیر جریمه شدن خود بوده و فوراً اقدام به پرداخت جریمه نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، با شروع موج سوم کرونا در کشور ستاد ملی مدیریت و مبارزه با این ویروس جلسه ای فوری تشکیل و بر همین اساس و به منظور کنترل کرونا مصوب کرد.

بر اساس این مصوبه ورود و خروج خودروهای غیربومی به شهرستان های قرمز و نارنجی ممنوع و خودروها در صورت ورود به این شهرها با جریمه یک میلیون تومانی و 500 هزارتومانی مواجه می شوند.

ولی این مصوبه باعث ایجاد نگرانی در بین افراد شاغل شده، زیرا عده ای محل کار آنان با محل سکونتشان متفاوت بوده و همین امر سبب جریمه برخی بعضاً سنگین شده است.

به این منظور دولت راهکاری را در این خصوص اندیشیده و افرادی که محل اشتغال و سکونتشان با یکدیگر متفاوت بوده باید به سایت فرمانداری شهرستان خود مراجعه و پس از ثبت نام و دریافت کد ره گیری به فرمانداری رفته و برگه تردد خود را دریافت کنند.

به گفته فرمانده پلیس راهور گیلان خودروها در صورت ورود به دو شهرستان نارنجی استان یعنی رودبار و های خود نداشته و در زمان مقرر که در روزهای آینده اعلام می شود به پلیس راهور مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پیامک جریمه خودرو به منزله قطعیت آن نیست

ارسال پیامک جریمه خودرو به منزله قطعیت آن نیست