مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-02ورزشي

وجود 60 هزار مجموعه ورزشی در کشور


معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: هم اکنون 60 هزار مجموعه ورزشی در سطح کشور فعال است که در راستای ارتقای سلامت جامعه و ورزش قهرمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جمشید تقی زاده در مراسم گرامیداشت سالگرد درگذشت سیامند رحمان، اظهار داشت:  از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، 22 هزار و 500 مجموعه ورزشی در سطح کشور احداث شده که نشان از توجه نظام به امر ورزش و سلامت مردم دارد.

وی تصریح کرد: با احداث این تعداد مجموعه ورزشی، هم اکنون 60 هزار مجموعه در سطح کشور فعال است که در راستای ارتقای سلامت جامعه و ورزش قهرمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت نگاه خاصی به امر ورزش دارد، ادامه داد: برنامه های ویژه ای برای دومین سالگرد درگذشت سیامند رحمان در نظر گرفته شده که افتتاح پروژه های ورزشی، برگزاری یادواره و مسابقات ملی و جهانی با حضور مقامات ارشد کشوری از جمله آنهاست.

تقی زاده اظهار داشت: قدردانی از اسطوره های ورزشی و الگوسازی از آنان برای نسل های بعدی از دیگر اهداف وزارت ورزش و جوانان است که سیامند رحمان به عنوان رکورددار منش پهلوانی و اخلاق از جمله این ورزشکاران به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 60 هزار مجموعه ورزشی در کشور

وجود 60 هزار مجموعه ورزشی در کشور