مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-02ورزشي

کرمانشاه مدال های قهرمانی دو ومیدانی کشور را از آن خود کرد


رییس هیأت دو ومیدانی استان کرمانشاه گفت: تیم نماینده کرمانشاه در مسابقات دو ومیدانی قهرمانی کشور، توانست به قهرمانی دست یابد.

- احمد روشن زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رقابت های قهرمانی کشور داخل سالن رشته دو ومیدانی در تاریخ دهم و یازدهم اسفندماه جاری در سالن ورزشی مجموعه آفتاب انقلاب تهران با حضور تیم هایی از سراسر کشور در بخش بانوان و آقایان و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی گفت: در این رقابت ها، پژمان یارولی در ماده 800 متر به عنوان نفر اول بزرگسالان و مدال طلا، همایون همتی در ماده 3 هزار متر مدال طلا، احسان طهماسبی در 400 متر مدال طلا و مرتضی ناظمی در پرتاب وزنه با دو سال دوری از مسابقات به علت آسیب دیدگی در 19 متر و 47 سانتی متر مدال نقره را کسب کردند.

رییس هیأت دو ومیدانی استان کرمانشاه افزود: در بخش بانوان نیز با مربیگری بی نظیر سرکار خانم فتاحی، نساء مرادی در پرش طول با 5 متر و 26 سانتی متر در رده نونهالان کسب  قهرمان کشور شد، همچنین نساء مرادی با شرکت در بخش بزرگسالان موفق به کسب مقام هفتم شد.

وی ادامه داد: بخش بانوان در رده نوجوانان کوثر قاسمی در ماده 3 هزار متر دوم و در بزرگسالان مقام هفتم را کسب کرد، این ورزشکار اخیرا در رشته دوصحرانوردی که در خرم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه مدال های قهرمانی دو ومیدانی کشور را از آن خود کرد

کرمانشاه مدال های قهرمانی دو ومیدانی کشور را از آن خود کرد