مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-02سياسي

امریکا در برابر اراده ملت ایران شکست خورده است/ایجاد شور انتخاباتی ضروری است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امریکا در برابر اراده ملت ایران شکست خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سید صادق حسینی در همایش پرچمداران دین و اندیشه که هم اکنون در سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: دشمنان از اول اسلام تا کنون همواره تلاش کرده اند در این دین الهی انحراف ایجاد کنند.

وی با تاکید بر توجه به تقریب بین مذاهب به عنوان مهمترین راهبرد مقابله با توطئه های دشمنان گفت: شناخت کامل دشمن و روشنگری در مورد تلاش های تفرقه انگیزانه دشمنان از ضرورت های امروز است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: جایگاه علما و روحانیون باید با رفع مشکلات مردم و همنشینی با آنها ارتقاء پیدا کند.

حسینی تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند که برخی افراد تاثیرگذار مانند روحانیون و غیره با شبکه های معاند ارتباط برقرار کنند نباید اجازه این کار را به دشمنان بدهیم.

به گفته وی، جوانان بزرگترین سرمایه ایران اسلامی هستند، دشمن با القاء های مختلف سعی در جذب آنان را دارد و در این راستا از هر ظرفیتی که بتواند استفاده می کند.

تقویت بعد اعتقادی و معنوی مردم مهمترین رسالت روحانیون است وی با بیان اینکه تقویت بعد اعتقادی و معنوی از مهمترین رسالت های روحانیون است، گفت: اعتقاد به ویژه در دستور کار جامعه روحانیون قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکا در برابر اراده ملت ایران شکست خورده است/ایجاد شور انتخاباتی ضروری است

امریکا در برابر اراده ملت ایران شکست خورده است/ایجاد شور انتخاباتی ضروری است