مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-02اقتصادي

افزایش مصرف آب از ابتدای شیوع ویروس کرونا در همدان


همدان_معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا به یکباره شاهد افزایش مصرف آب در سطح شهرها و روستاها بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا نیکداد معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار داشت: در حال حاضر ذخایر آبی سد اکباتان حدود 13.

5 میلیون مترمکعب می باشد که این رقم نشان می دهد تنها 40 درصد از ظرفیت سد پرآب شده در حالی که حجم آب ذخیره شده در مدت مشابه سال گذشته چیزی در حدود 18.

5 میلیون متر مکعب بوده است.

نیکداد افزود: با توجه به اینکه 80 درصد از نیاز آبی شهر همدان از سد اکباتان تأمین می شود امیدواریم با افزایش نزولات جوی در روزهای پیش رو کمبود ذخایر آبی تا حدودی جبران شود.

وی با اشاره به اینکه چنانچه نتوانیم این میزان از نیاز آب شرب مصرفی شهر را تأمین نماییم، وضعیت نامناسب خواهد بود گفت: مدیریت این شرایط نیازمند همتی همگانی است.

نیکداد در ادامه با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا به یکباره شاهد افزایش مصرف آب در سطح شهرها و روستاها بودیم، گفت: شستشوی مرتب دست ها و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم موجب افزایش سرانه مصرف آب در میان مردم کشور و از جمله استان همدان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف آب از ابتدای شیوع ویروس کرونا در همدان

افزایش مصرف آب از ابتدای شیوع ویروس کرونا در همدان