مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-02اقتصادي

کانون آنی بین همکار شما برای رقابت های تجاری در سال 1400


اگر محصول یا خدمتی دارید که ساخت تیزر، فیلم و آگهی تبلیغاتی برای آن می تواند درآمد شما را افزایش دهد، با کانون آنی بین تماس بگیرید.

- اگر محصول یا خدمتی دارید که ساخت تیزر، فیلم و آگهی تبلیغاتی برای آن می تواند درآمد شما را افزایش دهد، با کانون آنی بین تماس بگیرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آنی بین رسانه، کانون آنی بین با مجموعه کاملی از خدمات تبلیغاتی در سال 1400 به عنوان مشاور تبلیغاتی و مجری راهکارهای تبلیغاتی در کنار کسب و کار شما خواهد بود.

- ساخت تیزر تبلیغاتی و تلویزیونی - ساخت فیلم تبلیغاتی - ساخت فیلم صنعتی کارخانجات و صنایع - تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی - ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام - مدیریت صفحه اینستاگرام می توانند با معرفی خود و تواتمندی هایشان، سهم خود از بازار را افزایش دهند.

این روزها، در دنیایی که از چپ وراست هدف تبلیغات مختلف هستیم تنها یک داستان خوب، یک روایت جذاب و در کل یک تبلیغ تأثیرگذار می تواند محصول را در نگاه مخاطب متمایز گرداند.

پرورش و اجرای ایده های خلاقانه، اصلی ترین هدف کانون آنی بین در 11 سال گذشته بوده است.

کانون آنی بین در کنار بررسی جدیدترین روش های تبلیغاتی روز دنیا و با استفاده از تجهیزات فنی به روز و مدرن موفق شده تا تجربه هایی باورنکردنی را برای بسیاری از صاحبان خدمات و صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون آنی بین همکار شما برای رقابت های تجاری در سال 1400

کانون آنی بین همکار شما برای رقابت های تجاری در سال 1400