مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-02اجتماعي

تعطیلی دو مرکز غیرمجاز ترک اعتیاد در تهران


مدیرکل بهزیستی استان تهران از تعطیلی دو مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در تهران خبر داد و گفت: مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در 16 شهرستان استان تهران راه اندازی می شود.

امین شاهرخی مدیرکل بهزیستی استان تهران در گفت وگو با ایلنا درباره عدم مناسب سازی ایستگاه های مترو تهران برای معلولان گفت: نشست هایی در خصوص مناسب سازی هم در سطح استان و شهر تهران برگزار شده است و همچنین اخیرا نیز نشست هایی در این خصوص در سطح کشور برگزار شده است.

وی ادامه داد: ما موضوع عدم مناسب سازی برای افراد دارای معلولیت و سالمندان را در تمامی ایستگاه های مترو مطرح کرده ایم و اعلام کردند که به دلیل محدودیت های بودجه ای این اتفاق افتاده است، اما ستاد مناسب سازی کشور همه دستگاه ها را ملزم کرده است تا مواردی را که سازمان بهزیستی برای مناسب سازی معابر و ساختمان های عمومی اعلام کرده است، انجام دهند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: ما امیدواریم همه دستگاه ها به این برنامه ها عمل کرده و مناسب سازی لازم صورت بگیرد و با توجه به همراهی دستگاه ها در این زمینه نگرانی از این بابت وجود ندارد.

شاهرخی در پاسخ به این سوال که اگر دستگاهی اقدام به مناسب سازی نکند، آیا براساس قانون به قوه قضاییه معرفی می شود، گفت: بله، دقیقا همینطور است، اما همه دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی دو مرکز غیرمجاز ترک اعتیاد در تهران

تعطیلی دو مرکز غیرمجاز ترک اعتیاد در تهران