مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-02سياسي

زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شورای شهر شیراز اعلام شد


فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان شیراز از اعلام زمانبندی و روش های ثبت نام الکترونیک و حضوری انتخابات 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا امیری از آغاز ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه 20 اسفند ماه خبر داد و افزود: داوطلبان فرصت دارند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 26 اسفندماه جمعاً به مدت 7 روز، جهت ثبت نام اقدام نمایند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شیراز به 4 روش پیش بینی شده برای ثبت نام اولیه اشاره و خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پرتال وزارت کشور و همچنین نسخه دسکتاپی (کامپیوتر) اقدام به ثبت نام نموده و پس از دریافت کد رهگیری، جهت تکمیل فرایند ثبت نام به فرمانداری مراجعه نمایند.

امیری افزود: داوطلبان همچنین می توانند ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، ثبت نام اولیه را انجام داده و با در دست داشتن کد رهگیری، مرحله ثبت نهایی را در محل فرمانداری شیراز تکمیل کنند.

فرماندار شیراز به امکان مراجعه حضوری داوطلبان به محل فرمانداری از ساعت 8 الی 18 هر روز و انجام کلیه فرآیندهای ثبت نام در محل فرمانداری به عنوان گزینه دیگر اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شورای شهر شیراز اعلام شد

زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شورای شهر شیراز اعلام شد