مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-02اقتصادي

سهم پایین دولت در پروژه های مترو و قطار شهری


مدیرعامل اتحادیه شرکتهای قطار شهری کشور گفت: طی سنوات گذشته و با توجه به مشکلات اقتصادی گریبان گیر دولت از میزان اعتبارات دولتی سهم کمتری به بخش پروژه های مترو و قطار شهری تخصیص داده شده که امیدواریم در طی سالیان آتی این میزان اعتبارات افزایش چشمگیری یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، اردشیر احمدزاده مدیرعامل اتحادیه شرکت های قطار شهری کشور شامگاه دوشنبه در مجمع عمومی این اتحادیه که با حضور مدیران عامل سازمان ها و شرکت های قطار شهری و اعضای اتحادیه در محل احداث مترو اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: پروژه های قطار شهری زمانی موفق می شوند و پیشرفت خواهند کرد که همراهی مجموعه مدیریت شهری را داشته باشند.

وی گفت: با شکل گیری اتحادیه شرکت های قطار شهری کشور و به منظور سرعت بخشیدن به فعالیت پروژه ها و استفاده از ظرفیت های مختلف با پیگیری های به عمل آمده، اتحادیه در کمیسیون عمرانی در اجرای طرح و تأمین منابع مالی آن هستیم.

احمدزاده اجرای طرح های مترو را حاصل همراهی و حمایت های بین بخشی دانسته و تأکید کرد: در حال حاضر در پنج شهر کشور خطوط مترو احداث و به بهره برداری رسیده و در چهار شهر دیگر نیز پروژه ها در حال اجرا هستند که امیدواریم با همراهی و همکاری مجموعه مدیریت شهری و حمایت های دولت هر چه سریع تر این طرح ها تکمیل و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم پایین دولت در پروژه های مترو و قطار شهری

سهم پایین دولت در پروژه های مترو و قطار شهری