مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-02سياسي

شرکت های بیمه گر موظف به پرداخت خسارات ناشی از حوادث گازی ظرف سه ماه شدند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرکت های بیمه گر را مکلف کردند تا حوادث ناشی از گاز را ظرف کمتر از دو ماه بررسی کرده و خسارات آن را حداکثر تا سه ماه پرداخت کنند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرکت های بیمه گر را مکلف کردند تا حوادث ناشی از گاز را ظرف کمتر از دو ماه بررسی کرده و خسارات آن را حداکثر تا سه ماه پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت اول امروز (سه شنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، پیشنهاد جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در رابطه با الحاق یک بند به جز (ه) تبصره (6) ماده واحده لایحه بودجه را بررسی کرده و با آن موافقت کردند.

بر اساس این بند الحاقی، شرکت های بیمه گر منطقه حوادث ناشی از موضوع این بند را در کمتر از دو ماه بررسی و حداکثر تا سه ماه پرداخت نمایند، محل حادثه در بیرون یا داخل منزل اتفاق افتاده باشد.

بر اساس بند (ه) تبصره (6)، مطابق ماده (12)قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2 )به هر یک از وزارتخانه های نفت و نیرو از طریق شرکت های تابعه ذی ربط اجازه داده می شود ماهانه از هر واحد مسکونی مشترکان گاز مبلغ دو هزار (2000 )ریال، از هر واحد مسکونی مشترکان برق مبلغ یک هزار (1000 )ریال و از هر یک از واحدهای تجاری مشترکان گاز و برق مبلغ 10 هزار ریال أخذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های بیمه گر موظف به پرداخت خسارات ناشی از حوادث گازی ظرف سه ماه شدند

شرکت های بیمه گر موظف به پرداخت خسارات ناشی از حوادث گازی ظرف سه ماه شدند