مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-02سياسي

کرمان از نظر وضعیت بیماری کرونا در شرایط ثبات قرار دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: به واسطه اقدامات و همکاری های صورت گرفته در راستای مقابله با ویروس کووید 19، استان کرمان هم اکنون در شرایط ثبات قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات یک ساله ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان اظهار کرد: کشور تاکنون سه پیک بیماری کووید 19 را تجربه کرده و استان خوزستان اخیرا وارد پیک چهارم شده است، اما خوشبختانه در استان کرمان بیش از دو پیک بیماری را تاکنون نداشته ایم.

 بصیری تصریح کرد: به واسطه اقدامات و همکاری های صورت گرفته در راستای مقابله با ویروس کووید 19، استان کرمان هم اکنون در شرایط ثبات قرار دارد.

وی ادامه داد: کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا با زیرمجموعه گروه های بیست گانه از ابتدای تیرماه تا پایان دی ماه سال جاری جمعا 116 هزار و 444 واحد را در 20 شاخه مختلف نیازمند بازرسی تشخیص دادند که با همکاری افتخاری یک هزار و 826 بازرس از دستگاه های مختلف، 453 هزار و 192 مورد بازرسی در تمام این مراحل انجام شد.

بصیری خاطرنشان کرد: 78 درصد این بازرسی ها با 98 هزار و 636 مورد به تذکر شفاهی منجر شد، به این معنی که 78 درصد موارد با اصول مطرح شده همراه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان از نظر وضعیت بیماری کرونا در شرایط ثبات قرار دارد

کرمان از نظر وضعیت بیماری کرونا در شرایط ثبات قرار دارد