مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-02سياسي

خانواده های ایتام استان سمنان کد بورسی دریافت کردند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان، گفت: خانوار ایتام تحت پوشش استان با دریافت کد بورسی و کمک های دو تا چهار میلیون تومانی از سوی کمیته امداد وارد بورس شده اند.

- سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان، گفت: خانوار ایتام تحت پوشش استان با دریافت کد بورسی و کمک های دو تا چهار میلیون تومانی از سوی کمیته امداد وارد بورس شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد صبح سه شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد استان سمنان، ضمن بیان اینکه شکستن چرخه فقر با کمک به خانوار تحت پوشش برای ورود به عرصه های تحصیلی و اشتغال یکی از مهمترین برنامه ها و رسالت های کمیته امداد در زمینه توانمند سازی خانوار است، بیان کرد: هفته نیکوکاری یکی از فرصت هایی است که می توان از آن برای کمک به توانمند سازی خانوار تحت پوشش استفاده کرد.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور، در استان سمنان نیز برگزار خواهد شد، افزود: این برنامه از سیزدهم اسفند ماه به مدت یک هفته در هشت شهرستان استان اجرا خواهد شد و مردم می توانند کمک های خود را هم به صورت حضوری در مراکز شهرستان ها و به صورت الکترونیکی هدیه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های ایتام استان سمنان کد بورسی دریافت کردند

خانواده های ایتام استان سمنان کد بورسی دریافت کردند