مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-02اقتصادي

ضرورت نگاه ملی به توسعه زیر ساخت های صنعت برق استان گیلان


استاندار گیلان با اشاره به گردشگر پذیر بودن و مهاجرت از استان های دیگر به این استان خواستار نگاه ویژه وزارت نیرو به توسعه زیرساخت برق گیلان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح چهار پروژه ملی و زیربنایی شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه صنعت برق به عنوان صنعتی زیرساختی و استراتژیک، نقش مهمی در پیشرفت و توسعه جوامع امروزی و کشورهای در حال توسعه دارد، اظهار کرد: امروزه بدون حضور انرژی برق نمی توان چشم اندازی برای رشد و شکوفایی کشورها متصور بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سهم تولید نیروگاه های استان گیلان حدود 2854 مگاوات است، افزود: در تیر ماه امسال اوج مصرف استان 1945 مگاوات بود و مازاد این انرژی تولیدی از طریق شبکه سراسری به استان های همجوار مبادله شد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه نیاز مصرف استان در همین تیر ماه 2170 مگاوات بوده که تفاوت این رقم با عدد مصرفی استان را شهروندان و همچنین صنایع با برنامه های مدیریت مصرف کنترل کردند، گفت: برق منطقه ای استان از این حیث برای پنجمین سال متوالی رتبه برتر در بحث مدیریت مصرف را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه با توجه به رشد تکنولوژی و افزایش روز افزون بکارگیری لوازم الکتریکی و برقی، توسعه شبکه هم صورت گرفته است، اضافه کرد: استان گیلان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نگاه ملی به توسعه زیر ساخت های صنعت برق استان گیلان

ضرورت نگاه ملی به توسعه زیر ساخت های صنعت برق استان گیلان