مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-02سياسي

3000 دانش آموز و دانشجوی ایلامی، نیازمند وسایل کمک آموزشی مجازی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: تاکنون وسایل کمک آموزشی متناسب با شرایط کرونایی برای 700 مددجوی دانش آموز و دانشجو تامین شده اما 3000 مددجوی زیر پوشش فاقد وسایل مورد نیاز کمک آموزشی غیر حضوری هستند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: تاکنون وسایل کمک آموزشی متناسب با شرایط کرونایی برای 700 مددجوی دانش آموز و دانشجو تامین شده اما 3000 مددجوی زیر پوشش فاقد وسایل مورد نیاز کمک آموزشی غیر حضوری هستند.

قنبر موسی نژاد در کارگروه رسانه ای کرونا اظهار کرد: بر اساس بررسی و استعدادیابی انجام شده 27 تا 30 درصد مددجویان مستعد ایجاد اشتغال هستند که در زمینه اشتغال و توانمندسازی آنها فراهم می شود.

وی با بیان اینکه بخشی از صاحبان مشاغلی مانند دست فروشان و کارگران فصلی که درآمد ثابتی ندارند بر اثر کرونا متضرر و دچار آسیب شدند، تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: در این ایام خدماتی هم به مددجویان و هم به افراد غیر مددجو ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در مجموع 18 نوع خدمت جدید در ایام کرونا توسط این نهاد ارائه شده که از آن جمله می توان به توزیع وسایل بهداشتی، پرداخت کمک مالی، کالایی، معیشتی و کمک به خانواده هایی که عضوی از آنها بر اثر کرونا فوت شده ، اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 دانش آموز و دانشجوی ایلامی، نیازمند وسایل کمک آموزشی مجازی

3000 دانش آموز و دانشجوی ایلامی، نیازمند وسایل کمک آموزشی مجازی