مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-02اقتصادي

حذف دفترچه درمانی و اجرای نسخه الکترونیکی پزشکی


مدیردرمان تأمین اجتماعی استان فارس به تشریح برنامه ملی حذف دفترچه درمانی پرداخت و گفت: توقف صدور دفترچه های تأمین اجتماعی در راستای اجرای دولت الکترونیک و براساس برنامه ششم توسعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر امیری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: بر این اساس بیمه ها موظف شدند که سیستم پرونده و ارجاع الکترونیک اجرا کنند و در سازمان تأمین اجتماعی این موضوع اجرا شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 96 تمام مراکز ملکی کلیه فرآیندهای ویزیت داروخانه و آزمایشگاه بر بستر الکترونیک اجرا شده، افزود: تشکیل پرونده الکترونیک بیمار در مراکز ملکی یکی از مزایای این طرح است و تقریباً 6 ماه گذشته هر هفته پیرامون این موضوع جلسه داشتیم و ظرف این چند ماه 8 برابر ظرفیت اینترنت این سامانه افزایش پیدا کرد و در کا کشور بین 65 تا 68 درصد از نسخ صادر شده به صورت الکترونیک در حال انجام است.

امیری با بیان اینکه در فارس با توجه به استقرار پزشک خانواده و اتصال به سامانه سیب:، گفت: این موضوع فرصت خوبی است که زیرساخت لازم برای ارائه خدمات فراهم شده و به صورت شبکه ای مستقر است و با توجه به اینکه سامانه سیب مربوط به وزارت بهداشت است تلاش شده است که سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی و سامانه سیب تا پایان اسفندماه جاری به یکدیگر متصل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دفترچه درمانی و اجرای نسخه الکترونیکی پزشکی

حذف دفترچه درمانی و اجرای نسخه الکترونیکی پزشکی