مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-02اقتصادي

حذف 95 نقطه حادثه خیز در محور شهرکرد ـ بازفت با احداث تونل چری


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با احداث تونل گردنه چری، 95 نقطه حادثه خیز و پیچ خطرناک در محور شهرکرد ـ بازفت حدف می شود.

- حسینعلی مقصودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با احداث تونل گردنه چری، 95 نقطه حادثه خیز و پیچ خطرناک در محور شهرکرد ـ بازفت حدف می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ساخت این تونل از سال 1394 آغاز شده و تا سال گذشته روند اجرای آن بسیار کند بوده است.

350 متر از حفاری تونل چری انجام شده است وی افزود: در سال جاری و با سرعت گرفتن پروژه، 350 متر از حفاری تونل انجام شده و در مجموع 500 متر تاکنون حفاری شده است.

مقصودی اضافه کرد: با توجه به نوع و جنس زمین و به دلیل وجود مخاطرات و افزایش ایمنی کار و همچنین حفظ پایداری تونل، بحث لاینینگ هم باید در اولویت روند اجرای تونل قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین از برگزاری مراحل مناقصه و تشریفات انتخاب پیمانکار جهت شروع به کار خروجی تونل از ابتدای سال آینده خبر داد.

جاده ارتباطی چهارمحال و بختیاری به مسجدسلیمان 13 کیلومتر کوتاه تر می شود وی توضیح داد: تونل چری به طول سه هزار و 450 متر یکی از مهمترین قطعات این مسیر ارتباطی به شمار می رود که با احداث و بهره برداری از آن، نقاط حادثه خیز و پیچ های پرخطر منطقه رفع و جاده ارتباطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 95 نقطه حادثه خیز در محور شهرکرد ـ بازفت با احداث تونل چری

حذف 95 نقطه حادثه خیز در محور شهرکرد ـ بازفت با احداث تونل چری