مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-02سياسي

حضور مجازی 43 هزار دانش آموز قزوینی در اردوهای راهیان نور


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در سال جاری بیش از 43 هزار دانش آموز قزوینی در اردوهای راهیان نور مجازی شرکت کردند.

- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در سال جاری بیش از 43 هزار دانش آموز قزوینی در اردوهای راهیان نور مجازی شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد شاهرخی در مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال استان قزوین در اجرای پویش سراسری لبخند رضایت در سخنانی بیان کرد:تعامل موجود بین آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان نشان داد که بیشتر فرهنگیان ما بسیجی هستند چرا که مفهوم و معنا بسیج چیزی جز دغدغه مندی برای نظام و انقلاب نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: این انقلاب توسط مردم بسیجی به پیروزی رسید و توسط مردم بسیجی که در واقع آحاد مردم هستند استمرار پیدا کرد و هم اکنون نیز توسط مردم در جامعه حفظ می شود چرا که بسیج متعلق به قشر یا قومی خاص نیست بلکه متعلق به تمام افرادی است که دغدغه و سربلندی نظام مقدس را دارند.

وی گفت: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی با دربرداشتن بیشترین قشر مؤثر در جامعه هم اکنون در حال نقش آفرینی هستند زیرا مسیر راهبردی را یافته اند و ما شاهدیم که روز به روز بر نقش آفرینی این دو قشر از بسیج افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مجازی 43 هزار دانش آموز قزوینی در اردوهای راهیان نور

حضور مجازی 43 هزار دانش آموز قزوینی در اردوهای راهیان نور