مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-02اقتصادي

تداوم کمبود روغن در بازار یزد/ رکورد بی تدبیری در تنظیم بازار


کمبود روغن در بازار یزد که موجب سرگردانی و نارضایتی شهروندان شده افزایش قیمت نیز داشته است در حالیکه مسئولان صمت وعده حل آن را داده اند اما فعلا خبری از رفع مشکل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، روغن به عنوان یکی از نیازهای روزمره مردم برای آشپزی به شمار می آید که این روزها با افزایش قیمت و البته کمبود این کالای اساسی در سطح بازار عرضه هستیم و موجب شده شهروندان برای تأمین نیازهای روزانه خود با مشکلاتی روبرو باشند.

گرانی های پی درپی و افزایش قیمت های ناگهانی در مایحتاج روزانه مردم از جمله مشکلات این روزهای بازار است که کمبود روغن در برابر تقاضای شهروندان نیز مشکل جدیدی را به وجود آورد و مسئولان را به تکاپو برای حل مشکل وا داشت.

عدم عرضه برای افزایش قیمت است یکی از شهروندان هم استانی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: متاسفانه برخی دلالان برای افزایش قیمت و کسب سود بیشتر اقدام به احتکار روغن می کنند که همین مسئله باعث کمبود در بازار و نگرانی مردم شده است.

  عباسعلی دهقان با اشاره به اینکه فروشگاه های سطح عرضه نیز رفتار درستی در عرضه روغن ندارند گفت: معدود روغنی هم که در سطح فروشگاه ها توزیع می شود متأسفانه برخی فروشگاه ها سهمیه روغن خود را بین دوستان و آشنایان تقسیم می کنند و روغنی به ما نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کمبود روغن در بازار یزد/ رکورد بی تدبیری در تنظیم بازار

تداوم کمبود روغن در بازار یزد/ رکورد بی تدبیری در تنظیم بازار