مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-02سياسي

آمازون به نژادپرستی متهم شد


یک مدیر زن سیاه پوست در شرکت آمازون از این فروشگاه اینترنتی به دلیل تبعیض و استخدام سیاه پوستان در موقعیت های شغلی رده پایین و ارتقای شغلی کندتر آنها در مقایسه با کارکنان سفیدپوست، - یک مدیر زن سیاه پوست در شرکت آمازون از این فروشگاه اینترنتی به دلیل تبعیض و استخدام سیاه پوستان در موقعیت های شغلی رده پایین و ارتقای شغلی کندتر آنها در مقایسه با کارکنان سفیدپوست، شکایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شکایت از سوی شارلوت نیومن، مدیر توسعه کسب و کار در واحد خدمات وب آمازون مطرح شده است.

وی اعلام کرد با وجود تعهد آمازون برای مقابله با نژادپرستی و اظهارات همبستگی از سوی جف بزوس، مدیرعاملش، در این شرکت یک الگوی نظامند از تبعیض غیرقابل عبور وجود دارد.

آمازون اعلام کرد درباره این ادعاها تحقیق می کند و برای ایجاد یک فرهنگ منصفانه تلاش می کند و تبعیض برای این شرکت قابل اغماض نیست.

این شرکت اعلام کرد ادعاهای مطرح شده منعکس کننده تلاشها یا ارزشهای ما نیست.

شکایت این مدیر زن سیاه پوست در دادگاه فدرال واشنگتن دی سی تنظیم شده است.

نیومان که دانش آموخته مدرسه بیزنس هاروارد و مشاور سابق سناتور کوری بوکر است، اعلام کرد آمازون در سال 2017 وی را برای شغلی پایینتر از آنچه صلاحیتش تایید شده بود، استخدام کرد و ترفیع وی به پست مدیر ارشد را دو سال و نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمازون به نژادپرستی متهم شد

آمازون به نژادپرستی متهم شد