مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:362021-03-02اقتصادي

توقیف محموله سنگین کالای قاچاق در ماهشهر


فرمانده مرزبانی ناجا کشور از توقیف یک فروند شناور تجاری و کشف 330 میلیارد تومان انواع کالاهای قاچاق توسط مرزبانان خوزستان در آب های شمالی خلیج فارس (ماهشهر) خبر داد.

- ماهشهر- فرمانده مرزبانی ناجا کشور از توقیف یک فروند شناور تجاری و کشف 330 میلیارد تومان انواع کالاهای قاچاق توسط مرزبانان خوزستان در آب های شمالی خلیج فارس (ماهشهر) خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در گفت وگو با در زمینه مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مجموعه مرزبانی نیروی انتظامی ضمن ایجاد تعامل سازنده با نهادهای امنیتی، انتظامی، سایر ادارات، سازمان های دولتی و مرزنشینان تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده قاچاق ایجاد کرده و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمین ایران اسلامی را به کار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا مرزبانان استان خوزستان مستقر در آب های سرزمینی کشور در منطقه ماهشهر با اشراف اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه نوار مرزی و ایجاد گشت های مستقر دریایی در منطقه حوزه استحفاظی و کنترل شناورهای عبوری در آب های شمالی خلیج فارس، دو قاچاقچی را در این راستا دستگیر کرده و موفق شدند که یک فروند شناور باری را که حامل محموله سنگین از کالای قاچاق بود، متوقف و قاچاقچیان و سودجویان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله سنگین کالای قاچاق در ماهشهر

توقیف محموله سنگین کالای قاچاق در ماهشهر