مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-02بين الملل

3 هدف اصلی آمریکا از بمباران مواضع الحشد الشعبی نزدیک مرز سوریه


یکی از رهبران ائتلاف «دوله القانون» در واکنش به حمله اخیر آمریکا به مواضع الحشد الشعبی در نزدیکی مرزهای سوریه، تصریح کرد که برای این اقدام آمریکایی ها می توان سه هدف اصلی را متصور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابو احمد البصری از رهبران ائتلاف دوله القانون ، امروز (سه شنبه - 2 مارس) تصریح کرد که آمریکا برای حمله اخیر به مواضع الحشد الشعبی در نزدیکی مرز با سوریه ، دارای سه هدف اصلی بود.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: حمله هوایی آمریکا به مواضع الحشد الشعبی در نزدیکی مرزهای سوریه، در چارچوب مجموعه حملات پیشین به این بخش برای تحقق سه هدف اصلی قرار می گیرد.

نخست، تلاش برای تضعیف توانمندی های الحشد الشعبی که یک سازمان و نهاد رسمی، ملی و امنیتی وابسته به دولت عراق است، دوم تلاش برای تضعیف اقدامات امنیتی این سازمان در طول مرزها و بستن راه بر روی کسانی که می خواهند از طریق مرزها به داخل عراق نفوذ کنند و سوم، تلاش برای ایجاد شکاف های در مرز برای وارد کردن تروریست های بیشتر به عمق خاک عراق.

البصری افزود: تلاش های آمریکا برای تضعیف الحشد الشعبی محکوم به شکست خواهد بود زیرا این سازمان، داعش را شکست داده و شهرها و روستاهای عراق را آزاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هدف اصلی آمریکا از بمباران مواضع الحشد الشعبی نزدیک مرز سوریه

3 هدف اصلی آمریکا از بمباران مواضع الحشد الشعبی نزدیک مرز سوریه