مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:162021-03-02سياسي

مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه تبریز معرفی شد


طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه تبریز و جمعی از اساتید، جعفر رازقی به عنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه تبریز معرفی شده و از زحمات جلیل شفق قدردانی به عمل آمد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه تبریز و جمعی از اساتید، جعفر رازقی به عنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه تبریز معرفی شده و از زحمات جلیل شفق قدردانی به عمل آمد.

میررضا مجیدی در این مراسم، ضمن تجلیل از زحمات هشت ساله دکتر شفق در بسیج اساتید دانشگاه و آرزوی توفیق برای دکتر رازقی در مسئولیت جدید، افزود: به استناد مضمون آیه قرآنی همواره بایستی از میان شما جمعی باشند که مردم را به خیر و امر به معروف و نهی از منکر دعوت نمایند افرادی باید باشند تا در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران دیدگاه های فکر و فرهنگی را برای نسل جدید تبیین کرده و آن ها را با مسائل دوران انقلاب و زمان حاضر آشنا کند.

وی وحدت و همدلی را رمز موفقیت ملت ایران در انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: به حرمت خون شهدا، بایستی همه آحاد جامعه با همدلی در راستای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد انوری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب، از تلاش ها و زحمات شفق مسئول سابق بسیج اساتید دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه تبریز معرفی شد

مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه تبریز معرفی شد