مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-02اقتصادي

احداث نخستین ایستگاه هواشناسی کوهستان در سیستان و بلوچستان


مدیرکل هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: وعده احداث نخستین ایستگاه هواشناسی کوهستان استان سیستان و بلوچستان در شهرستان تفتان که از وعده های رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در بازدید از واحدهای عملیاتی هواشناسی استان بود، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: وعده احداث نخستین ایستگاه هواشناسی کوهستان استان سیستان و بلوچستان در شهرستان تفتان که از وعده های رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در بازدید از واحدهای عملیاتی هواشناسی استان بود، محقق شد.

محسن حیدری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: علاوه بر مبادله موافقتنامه احداث ایستگاه هواشناسی تفتان بین اداره کل هواشناسی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، حدود 50 درصد از اعتبار این پروژه نیز جذب شده است.

وی افزود: ارائه مجوز احداث پروژه جدید و تخصیص اعتبار در شرایط کنونی مالی دولت نشان می دهد که نگاه عالی ترین رکن برنامه ریزی و توسعه استان به هواشناسی سازنده و مهم است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سازمان هواشناسی نیز بخشی از اعتبار تأمین تجهیزات این پروژه معادل 660 میلیون تومان را پرداخت کرده است که امیدواریم با فراهم شدن شرایط ساخت و ساز در این منطقه کوهستانی، اوایل بهار سال آینده کلنگ احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نخستین ایستگاه هواشناسی کوهستان در سیستان و بلوچستان

احداث نخستین ایستگاه هواشناسی کوهستان در سیستان و بلوچستان