مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:492021-03-02اقتصادي

توسعه روابط تجاری کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا با حذف قوانین مزاحم


به گفته رییس اتاق بازرگانی ایران و روسیه، عضویت موقت ایران در «اتحادیه اقتصادی اوراسیا» فرصت بسیار مغتنمی برای توسعه روابط تجاری با کشورهای عضو این اتحادیه با حذف قوانین مزاحم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نوزدهمین اجلاس شورای همکاری های تجاری اتاق های بازرگانی و صنعت کشورهای منطقه دریای خزر (icbc) که به صورت ارتباط تصویری میان پنج کشور عضو شورای بین المللی همکاری های تجاری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان در اتاق  بازرگانی مشترک ایران و روسیه  تشکیل شد.

این مراسم که به صورت برخط با حضور کشورهای عضو این همکاری های بین المللی که در حوزه صنعت و بازرگانی در منطقه دریای خزر با یکدیگر همکاری دارند با حضور لوان جاگاریان سفیر فدراسیون روسیه در تهران، هادی تیزهوش تابان رییس اتاق مشترک ایران و روسیه، سفرای ایران در قزاقستان، روسیه، مجبور شدیم به شکل ویدئوکنفرانس برگزار کنیم، لذا برگزاری این همایش بین المللی در چنین شرایط سختی نشان­گر اهمیت این تشکل بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران در موضوع بهبود مناسبات اقتصادی است.

تیزهوش تابان به بالا بودن تعرفه های گمرکی که همیشه مانع بزرگی برای توسعه صادرات هستند اشاره کرد و افزود: عضویت موقت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا فرصت بسیار مغتنمی برای توسعه روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط تجاری کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا با حذف قوانین مزاحم

توسعه روابط تجاری کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا با حذف قوانین مزاحم