مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-02پزشكي

اطلاعیه سازمان دامپزشکی درباره علت مرگ پرندگان میانکاله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این اطلاعیه آمده است: الگوریتم آزمایشگاهی در محور های 6 گانه بیماری های فرامرزی بر اساس تست های پیشرفته مولکولی، - سازمان دامپزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: رخداد تلفات پرندگان حیات وحش تالاب میانکاله به طور 100 درصدی در اثر سم بوتولیسم انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این اطلاعیه آمده است: الگوریتم آزمایشگاهی در محور های 6 گانه بیماری های فرامرزی بر اساس تست های پیشرفته مولکولی، بیماری های باکتریایی با کشت در محیط های اختصاصی، مسمومیت های ناشی از سموم ارگانوفسفره، مسمومیت های ناشی از سموم ارگانوکلره، فلزات سنگین و بیوتوکسین و مطالعات میدانی عملیاتی انجام گرفته بر روی جمعیت حیات وحش دامی منطقه از جمله گراز (خوک وحشی)، عامل اصلی رخداد مرگ و میر بالای پرندگان تالاب میانکاله سم بیوتوکسین حساس به حرارت (بوتولیسم) بوده است.

این سازمان با صدور اطلاعیه ای بر اساس عملیات انجام گرفته طبق طرح اقدام سازمان دامپزشکی کشور که در برگیرنده مراحل 13 گانه بوده، گزارش مشروحی را در قالب اطلاعیه شماره 121299 در این خصوص ارائه کرده است.

این گزارش که با جمع آوری اطلاعات میدانی توسط نیرو های سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان دامپزشکی کشور در قالب تکمیل فرم های خاص رخداد با بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه سازمان دامپزشکی درباره علت مرگ پرندگان میانکاله

اطلاعیه سازمان دامپزشکی درباره علت مرگ پرندگان میانکاله